مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه عملیات آبرسانی به ۳ روستا در شهرستان طارم انجام شده است، گفت: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر 33 میلیارد ریال هزینه شده که اهالی روستا نیز در اجرای آن مشارکت داشته‌اند.
کد خبر: ۱۱۱۹۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹ 11 August 2023

به گزارش تابناک زنجان، علیرضا جزءقاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:: عملیات آبرسانی به ۳ روستای «هارون آباد سفلی»، «هارون آباد علیا» و «عزیزآباد» در شهرستان طارم انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال هزینه شده که اهالی روستا نیز در اجرای آن مشارکت داشته‌اند.

وی افزود: این طرح شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه دستی به عمق ۱۶ متر، برق رسانی، نصب تجهیزات الکتریکی و مکانیکی، احداث ۷ باب حوضچه و احداث خط انتقال به طول بیش از ۴ کیلومتر است.

جزءقاسمی بیان داشت: با اجرای این طرح جمعیتی افزون بر یک هزار نفر از خدمات تامین آب شرب سالم و پایدار برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطرنشان کرد: پیش از این، طرح‌های آبرسانی به روستا‌های «کله سیران»، «لهنه»، «جوجورگان»، «هزار رود علیا» و «هزار رود سفلی» نیز در شهرستان طارم به بهره‌برداری رسیده و مشکل تامین آب این روستا‌ها رفع شد.

وی یادآور شد: در شهرستان طارم بیش از ۱۹ هزار مشترک در قالب ۲ شهر و ۷۰ روستا زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارند.

گفتنی است، شهرستان طارم با جمعیتی افزون بر ۴۷ هزار نفر در فاصله ۹۷ کیلومتری از مرکز استان زنجان قرار دارد.

برچسب ها: زنجان ، آبرسانی ، طارم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار